پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118909
افزايش 240 درصدي کشفيات موا مخدر در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1393/06/26
نمایش : 1963
فرماندار فارسان در جلسه شوراي مبارزه با مواد مخدر از افزايش ۲۴۰ درصدي كشفيات مواد مخدردرشش ماهه ابتداي سال نسبت به مشابه سال گذشته درشهرستان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فيروز احمدي افزود: گرايش به مواد مخدرصنعتي از جمله شيشه و هروئين زنگ خطري جدي براي جامعه است كه كليه دستگاهها از جمله رسانه ملي و جمعي در روشنگري خطرات اسنعمال اين گونه مواد را مي طلبد.

وي فرهنگ سازي و آشنايي مردم خصوصا جوانان علاوه بر خانواده مدارس و دانشگاهها استفاده ازمعتمدين و بزرگان محلي در راستاي مبارزه با موادمخدر لازم و ضروري دانست.

وي تصريح کرد: در شرايط کنوني يکي از اهداف استکبار آسيب رساندن به قشر جوان و پوياي جامعه  است تا اين قشر عظيم را از جامعه جدا کند و چرخ‌هاي حرکت بسوي پيشرفت و اعتلاي نظام مقدس ايران اسلامي را متوقف سازد.

وي اظهار داشت: با توجه به شرايط امروزي جامعه و هجمه‌هاي خاموش دشمن به سمت سلامت جامعه مي‌طلبد که با نگاهي نو به مسئله مبارزه با اعتياد پرداخته و نجات يک معتاد را نجات يک شخص نپندارند بلکه نجات يک جامعه بدانند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html